Hei olen yksi vuotias vaaleanruskea kani nimeltä Hilma. Minulla on ihan ikioma omistaja. Hänen nimensä on Elli. Hän on todella mukava ja hän on 12vuotta vanha tyttö. Perheeseni  kuuluu: Minä, Elli, Ellin äiti, Ellin isä,Ellin pikkusisko ja, myös karvainen koira Onni. Minulla on muuten ihan oma kesämökki. Elli vie minut aina lämpiminä päivinä sinne. Ja, kun minua ilalla haetaan sisälle en minä haluakkaan lähteä pois. Juoksen karkuun minkä kerkeän ja murisen matkalla. Jos et muuten tiennyt minun erityistaitoihin kuuluu muunmuassa muriseminen.

Välillä, kun on lämmin päivä ja  Ellillä on vapaata koulusta  hän vie minut valjaissa ulos. En pidä yhtään valjaistani, mutta ulkona on kivaa! Juoksentelen ympäri pihaa ja Elli perässä. Välillä kun menen puskan alle tutkimaan paikkoja ja minua ei näy Elli vähän säikähtää. Luulee varmaan, että minä muka karkaisin. hihhihihihi...... Sellainen kani se minä olen. :)