Ensinnäkin haluan pyytää anteeksi, koska en ole pitkään aikaan kirjoittanut blogiini. Olen ollut aika kiireinen. Olen huomannut, että on tullut talvi. Katsokaas, kun minä asun tuolla eteisessä jossa minulla on muuten luksus huoneisto, mutta asiaan siis asun eteisesä ja aina, kun joku tulee sisälle tulee kylmä viima ja joskus kenkien mukana sisälle kulkeutuu lunta. Tykkään olla häkissäni en halua että Elli vie minut huoneeseensa minusta on kivampaa kun Elli tulee minun luo. Minun häkissäni on iso kasvi ja minä leikin aina, että se on viidakko. Jos Elli haluaa esimerkiksi leikata kynteni niin minä en tietenkään halua,sillä kuka nyt haluaisi! Minä menen pääsen piiloon ns. viidakon taakse eikä Elli saa minua kiinni. Talvi on aika mukavaa aikaa, mutta kesä on kyllä ehkä kivampaa, koska saan olla silloin ulkohäkissä. :) Mutta tälläista on ollut täällä meillä talvella. :)